نمایش پیامک ها - پوشه های من

آموزش و معرفی امکانات سامانه رایگان اس ام اس گیل پیامک
5.نمایش پیامک ها - پوشه های من
در پنل رایگان ارسال اس ام اس گیل پیامک در منوی نمایش پیامک ها گزینه ای با نام «پوشه های من» وجود دارد که شما میتوانید اس ام اس های ارسالی یا دریافتی خود را در آن بایگانی کنید.گاهی پیام هایی ممکن است از اهمیت زیادی برخوردار باشد که ما توصیه میکنیم که حتما یک بکاپ از اس ام اس مهم خود دریافت کنید و در سیستم خود ذخیره نمایید.اما میتوانید اس ام اس های ارسالی و دریافتی خود را در پوشه های من ذخیره نمایید.
وقتی پوشه های من را کلیک میکنید گزینه افزودن پیدا میشود که به زدن آن میتوانید یک پوشه با نام دلخواه خود ایجاد کنید و در هنگامی که اس ام اس دریافتی یا ارسالی داشتید،پیامکتان را به پوشه مد نظر خود انتقال دهید.میتوانید همزمان چند پوشه ایجاد کنید و پیام های خود را به درستی دسته بندی و منتقل نمایید.
گیل پیامک ارائه دهنده یکی از بهترین پنل اس ام اس ایران برای شما آرزوی موفقیت مینماید.

دیدن کلیه امکانات پنل های رایگان  گیل پیامک

جهت ثبت نام پنل اس ام اس رایگان گیل پیامک اینجا کلیک کنید


جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

09119390987  :پوررضا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد