پنل اس ام اس رایگان گیل پیامک

با سلام

تعدادی دوستان در مورد پنل اس ام اس رایگان گیل پیامک سوالاتی داشتند و دچار سوتفاهم هایی شدند که لازم دانستیم به تعدادی از این سوالات و ابهامات پاسخ دهیم.

پنل اس ام اس گیل پیامک کاملا رایگان بوده و در ازای استفاده از این سامانه و خطوط اشتراکی که تقدیماتون میشه هیچ هزینه ای دریافت نمیشه.یعنی شما با پرکردن یک فرم ساده و مراحل بعد از آن به راحتی میتوانید صاحب یک پنل رایگان اس ام اس شوید و به مقدار مورد نیازتان شارژ و ارسال اس ام اس داشته باشید.

اما دوستان اس ام اس رایگان نیست و شما باید هزینه ارسال های خود را آنلاین پرداخت نمایید.یعنی سامانه رایگان و خطوط اشتراکی از ما،شارژ پیامک و ارسال اس ام اس از شما...

تمثیل این کار به این شکل است که انگار ما یک گوشی ( پنل) و یک سیم کارت (خط اختصاصی)  رایگان به شما میدهیم ولی هزینه مکالمات و اس ام اس ها با شماست.البته گوشی و سیم کارت تنها مثالی بود تا پنل اس ام اس و خط اشتراکی برای شما بهتر جا بیفتد.

پنل اس ام اس برنامه ای تحت وب است و سخت افزاری برای کاربران نیاز نیست و تنها با داشتن یک نام کاربری و رمز میتوانید ورود کنید به پنل اس ام اس خود و ارسال اس ام اس داشته باشید.خط اختصاصی هم مانند سیم کارت سخت افزاری نیست و یک خط مجازی است که روی پنل اس ام اس شما نصب میگردد.

امکانات پنل اس ام اس رایگان گیل پیامک بسیار متنوع و کاربردی است.امکانات پنل اس ام اس رایگان عبارتند از ارسال اس ام اس تکی ، ارسال پیامک گروهی ، ارسال اس ام اس منطقه ای ، ارسال اس ام اس بر اساس کدپستی، ارسال اس ام اس بر اساس رده سنی ، ارسال اس ام اس بر اساس رده سنی و...


درصورت نیاز به مشاوره رایگان در زمینه خرید و یا استفاده از سامانه پیامک میتوانید با ما تماس بگیرید:

09119390987




ثبت نام سامانه رایگان ارسال اس ام اس گیل پیامک
ورود به سامانه پیامک رایگان

...»»»جهت ثبت نام اینجا کلیک کنید «««...



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد